pondělí 3. března 2008

Korejky v bikinách - foto, AIESEC

Celej můj pobyt tady je vlastně stáž přes studentskou organizaci AIESEC. Wikipedia: "AIESEC je mezinárodní studenty plně řízená nepolitická nezisková organizace, která sdružuje studenty a čerstvé absolventy více než 800 vysokých škol v 95 státech světa."

Ten jejich program se mi líbil - po výběrovým řízení (jazykový testy, assesment centrum - to je takový dlouhý výběrový řízení.. oni takovejch anglickejch termínu používaj moc) následuje přípravnej kurz - teda spíš přípravná kalba - a pak dostane člověk přístup do databáze firem z celýho světa, který takovýhle "stážisty" hledaj. Pak už je všechno na něm.. Posílá mejly, životopisy, vybírá si, domlouvá se.

AIESECu někdo říká AIESEKTA. Studenti, kteří se stanou členy místní pobočky, pro ně (zadarmo) pracujou - a práce mají dost, stráví v kanceláři dost hodin tejdně - a taky jezdí docela často na víkendový školení (vypadnul mi anglickej termín, kterej pro ně maj.. jo už to mám - konference), kde se školej v manažerskejch dovednostech atp. - asi určitě zajímavý věci. I proto to možná někomu přijde trochu jako uzavřená komunita. Mně osobně jsou tak nějak ukradení, spousta z nich mi přišlo hoodně (možná až moc) ambiciózních, spousta jiných v pohodě. Vím, že pro mě by to nebylo - těžko říct, jestli je to dobře, nebo špatně - no na moje gusto se tam moc často hrajou manažerský teambuildový hry, dávaj americkým stylem palce nahoru a používaj anglický termíny (jako třeba teambuilding). Každopádně třeba holky z pardubický pobočky se chovaly úplně super, vždycky vstřícný, se vším pomohly (a pijou rum :)

Jedna z věcí, která k tomu pobytu samotnýmu patří, je to, že po příjezdu do cizí země tomu danýmu stážistovi zezačátku pomůže někdo z místní pobočky. Pomůže - to znamená, že je taková pomocná ruka při zařizování základních věcí - shánění bydlení, lítačky, pojištění, při založení bankovního účtu a tak podobně. Mě měl mít na starosti samotnej šéf tý místní pobočky (v Londýně je jich víc samosebou) - teda oni tomu říkají LCP (Local Comitee President) - Ind jménem Kunal. Tendle vocas - jinak se to říct nedá - se na mě slušně vybodnul. Věděl, že nemám sehnaný bydlení ani nic jinýho a že to asi nebude úplně jednoduchý to při práci (jako vidlák v novým městě) šéfovat, no chlapec byl very busy se zkouškama, jak mi napsal. No vemeno prostě.

Já se o sebe postarat umím, ale jednou to byla jeho povinnost, tak si to měl nějak zařídit. No jiná věc je, že jsem ho pak nijak neprudil a prostě jsem se staral sám. Mám se super, jsem moc rád, že jsem dostal díky AIESECu možnost takhle vyjet a jsem tady spokojenej, ale tohle mě trochu naštvalo - pan prezident to totál vypustil. Ozval se mi pak asi po dvou tejdnech (a to jsem původně měl bydlet u něj ty první dny), když už bylo všechno zařízený; no teď už zas nemám moc velkou chuť se s ním sejít já. Všude se asi najdou blbci a to i v týhle organizaci, která asi určitě funguje dobře, ale určitý lidi tam jdou možná jenom kvůli party a pro položku do životopisu. No ještě, že jsem klikař a potkal jsem hned zezačátku doktorku, dobrý lidi v práci atd. :) No ale tohle je asi moje jediná negativní zkušenost s AIESECem, jinak všechno klape, jak má.

No nic. Jsem nějakej moc seriózní dneska, ale tohle mi prostě leželo v hlavě. Proč todle celý píšu. Včera proběhnul můj první kontakt s dalšíma trainees (jak říkaj stážistům) - na to jsem se taky těšil, poznat nový lidi zase. Byl jsem si s nima zahrát fotbal a super - fotbal i lidi, samí sympaťáci. Tréning s kamarády z modré čtvrti na pardubický Benešovce a korejským áčkem i béčkem tady i snížená konzumace piva asi udělaly svoje, docela jsem i stíhal :) I něco dalšího (nějakej ten oviP) je domluvenýho, takže jsem rád a těším se.


Jedna z docela dobrejch funkcí u těhle blogovacích stránek je to, že si člověk může prohlídnout statistiky všeho možnýho - třeba i toho, na co kdo kliká - na jaký příspěvky a tak. Proto jsem si udělal (čistě pro svojí zábavu) takovej pokus a dal titulek tohodle příspěvku takovej, jakej je. Uvidíme .. :)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Klik, neklik. Experiment, neexperiment. Zadna korejka, zadny bikiny! Autor tohoto blogu je lhar!

Anonymní řekl(a)...

Hele, já to nějak nepochopil, kde jsou ty korejky?

ája řekl(a)...

jejda, já uplně zapomněla hledat ty korejky!? jako výzkum dobrý - chytli se opět chlapci! co z toho vyplývá?! ;) jinak se asi vede fajn, ne?! drž se

ája řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Martin Lašek řekl(a)...

MF Denis: Škoda, že neexistuje smajlík pro ďábelský Fantomasův smích, teď bych ho děsně rád použil.

cizin: a) děláš si prču, b) lačně (jak to umíš jen Ty) jsi hledal fotky obnažených asiatek a nepřečetl sis pozorně poslední odstavec

ája: aspoň někdo si to přečetl a nezajímá se jen o Korejky, hehe. chlapci se chytli, ale výzkum bude uzavřen až na konci měsíce :) mám se fajn a v Pardubicích budu dřív než řekneš "nýdnoL" - pivo!

Anonymní řekl(a)...

Krom toho, ze lhat se nema z toho nevyplyva vubec nic. Proc koukat na korejky v bikinach tady, kdyz na internetu jich je miliony. klidne i bez bikin. No, ne? .))

matatar .. kdyz uz jsme u toho blogovani. Koukni na tohle http://unseen.bloguje.cz/ Nova varka kazdy vsedni den.

Anonymní řekl(a)...

matatatata - já to nečtu, koukám jen na obrázky...

dnes - nahoď odkaz! na korejky! klidně i bez bikin!!!!1!1!!1!!1!

iris řekl(a)...

nebudu komentovat bikiny ani monokiny..pokus se zdařil, co? seš pěkně zákeřnej!! jen dodávám: teď běží jarní kolo registrace do SEKTY, do které se taky brzy (znovu)zapojíme. Ale nebudem se opičit, pojedeme taktéž protisměrně..nikoli na západ, ale na východ..teda, to je náš plán, od kterého nás odrazoval nejeden pardubák.
národní konfer. je opět na seči, taxi naplánuj výlet na duben do pce, ok? ať si mužem dát ten super tanec společně!!