neděle 6. července 2008

Šlus

Nojo, tak todle je celý - vidlákův půlrok v metropoli je fuč.

Lidi v Anglii se mi o tom, že jezděj na blbý straně, nakonec - přes veškerou snahu - přesvědčit nepodařilo. A v protisměru jezdím teď já tady - jsem už pět dnů zpátky v Čechách a fakt mě to zatím pořád táhne na levou stranu. On vůbec ten pojem protisměr je děsně relativní, to, že je těch směrů víc, je dobrý a nejlepší asi je jich vyzkoušet co nejvíc.

Čím to uzavřít: nadměrným používáním superlativy ztrácej na účinnosti, tak se budu snažit to nepřehánět. Strávil jsem v Londýně fantastickejch necelejch šest měsíců, na který nikdy nezapomenu. Poznal jsem spoustu skvělejch lidí či míst.

Díky tomuhle plkovníku jsem v sobě objevil lehký grafomanský sklony. Celkem tu bylo 79 příspěvků (docela dost asi) - nejčtenější Korejky v bikinách samosebou. Kupodivu sem asi 5.000 krát (ani málo, ani moc) někdo zabloudil.

Proč to zakončovat nějak pateticky. Navíc možná se zase do Londýna vrátím. Ale to už bude zase úplně jinej příběh. A na závěr stejně asi není nic lepšího, než todle video.

Ať žije léto 2008, olé!


Já tady nejsem, abych se bál, já jenom přijel na pozemskej flám!


8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

NO duléžitý je najít si ten svůj správnej směr!!!

Radomir Cuzy
Ravenscar Terrorblade
Warrior of the light
The One of Five

Unknown řekl(a)...

Tak at ti to slape v Cesku jako tady v Anglicku ;O), Bila Pacicka..

Unknown řekl(a)...

Help, chci vzit brasku do Eden projectu a nevim, jak se tam dostat, jel jsi vlakem z padingtonu pet hodin? a navic ticket za devet petek. Nebo jsi to vychytal jinak? K.

Martin Lašek řekl(a)...

Radek: Co znamena to druhy a ctvrty? Budu potrebovat vyklad nekdy :)

Martin Lašek řekl(a)...

Katka: za prvý - moc děkuju za přání!! Zatím to šlape bezvadně, dneska jsem se vrátil z Varů z festivalu.

a za druhý - jo, jeli jsme tam z Paddingotonu zhruba pět hodin. Já tu cenu vůbec neřešil, platila nám to firma, tak asi bohužel nic lepšího neporadím. Kdy tam chcete jet? Můžu se kdyžtak zeptat sekretářky od nás z firmy, která to domlouvala, jestli nemá nějakej tip. Martin

Unknown řekl(a)...

Ahojky, dekuju, jedinej den kdy muzeme jit je 21. cervence, braska studuje ekologickou, tak jsem ho chtela prekvapit. Ale jestli to nevis, tak to nech byt, vymyslim neco jineho, ekologickeho (a ekonomickeho) :O). Ta cesta je draha, kdyz beru sebe, brasku a jeho pritelkyni.

Jinak take valim do Cech, juhuuuu :O)

Martin Lašek řekl(a)...

OK, vymyslete něco pořádně EKO :)
"do Čech" - natrvalo či jen dovolená?

Unknown řekl(a)...

.. natrvalo, natrvalo.. :O)